Den här helgen asså....

Hej! B.P här!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja med den här helgen, den har varit rörig, jobbig, krävande och full med bakfylla, men faan va kul det har varit!!

Fredag:
Kvällen började hemma hos mej med förkrök med en hel massa roliga sociala människor. En av dem va om vi säger såhär, VÄLDIGT social! Vi kallar honom "Varför?". haha, lite internhumor. Nej, men jag blir fan galen, jag ville ju faktiskt inte ha han ens, jag vill ha en annan pojke på fezten! Jag hade sex redan på förfesten - faan va jag ångrar det, hahaha! Sen drog alla ner till Hamnplan5 och där feztade vi loss med massa shots och dans (jag dansar aldrig nykter)! Sen fick man en o annan puss av den man egentligen ville ha för kvällen, ajdå. Sen blev det Max för fyllemat och sen drog jag och flickorna hem till mej och snackade i sömnen.

Lördag:
Kvällen började hos "M:et" och där stannade vi tills klockan va strax över midnatt. Vi fick se en naken pojkrumpa när "Burger" strippade för oss (heeelt näck!) och sen blev det massa bra musik som "Åskan" fixade ihop, sen drog vi till Hamnplan5 igen och skulle supa. Jag hade knappt råd med nått så jag frågade bartendern vad deras starkaste va för 80 spänn, då fick jag en shot som smakade typ saltlakris som kostade 72:-. Den va feeeeett god! Sen dansade jag som en galning!! Hahaha, det va askul! Sen blev jag handklovad av Burger och vi åkte bil till Max och käkade fyllemat igen, haha! Sen käkade Burger upp M:ets hamburgare och skulle steka en ny, det gick inte så bra om vi säger så. Hahaha, sen kastade sej Burger över mej vilket jag inte palladee så jag drog hem och fick sällskap av en trevlig kille nästan hela vägen, vi snackade konstigt nog om bostadshyror, haha! Somnar runt 6 tiden på morgonen.

Söndag:
Jag vaknar klockan Halv 8 och tror att alla från gårdagen är i min lägenhet. Så jag skriker att de ska hålla käften för att jag försöker sova, sen öppnar jag ögonen och märker att jag är själv. 1 timme senare vaknar jag av att jag tror att Burger står och strippar i min säng! Haha, my god! Sen sover jag vidare och vaknar klockan 13.30 typ :)

Så min helg har varit händelserik, eran då? haaha

/we are coming for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0