en mer positiv syn..

För att nu lätta upp den något negativa stämningen jag skapat så tänker jag nu berätta något mer positivt.

Jag, Pedanten och min älskade pojkvän, Nallebjörnen har varit tillsammans i 2 månader och 2 veckor, helt underbart!
Förövrigt åker jag hem till Högsby i några timmar imorgon för att sedan åka vidare till Gävle på torsdag morgon..
Sen blir den en dag i Gävle hos min underbara Morfar och Mormor och sen vidare till Stockholm på lördag morgon och träffa min klass och massa andra människor för att se "fem gånger gud." Ska bli en mycket intressant resa och det kommer bli mycket åkande dom närmsta dagarna :)

Jag älskar min underbara älskade Nallebjörn.

jag tycker fortfarande att snön är skit och att jävla idiot Johan ska åka ut ur idol..

/ We are coming for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0