Nej, jag har overall.

Hej! B.P här.
Vad är det för fel på folk som är 23, har barn och raggar på 18åringar som dissar dem?
Tydligen mycket.
Det är nån snubbe som raggar på mej via sms, jag har ingen aning om vem han är eller var han fick mitt nummer ifrån, men tydligen så bor han på Gotland och är sjukt trög i huvudet (precis som alla andra gotlänningar enligt pedanten).

Vårat samtal via sms:
J = Jag
H = Han

H: Vad gör du?
J: Jag har sex just nu, du stör lite. (jag hade inte sex, ville bara dissa han)
H: Hehe me kompisen? Jag e me kåt. :)
J: Ja, i garderoben, du stör lite som sagt. Kul för dej.
H: Jasså? E du naken? :)
J: Nej, jag har på mej overall.

Han har inte svarat ännu, det va ett tag sen. Jag undrar seriöst om det finns någon normal kille på den här ön?!

Kommentarer
Postat av: Joanna

HAHA. Snygg diss BP ;) NÅGRA normala finns det.. fast få.

2008-10-13 @ 17:41:04
Postat av: B.P

haha, det är så det är :)

2008-10-20 @ 01:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0