heej!

Pedanten, ovanligt va?
Sådär, nu kanske saker börjar ordna upp sig  här.. eller?
Jag måste i alla fall åka tillbaka till fastlandet i helgen, det ska bli så jävla skönt,
jag saknar alla där hemma så förbannat mycket.
Fistfucked och jag har hemlängtan!
Den hör helgen har varit lugn faktiskt,
eller ja, grannen som jag kallar honom hade ju sina äventyr, det va roligt :)
Men nu har min granne flyttat ifrån mig och Fistfucked så nu är vi själva här typ.. :(
Men förutom grannen så har helgen varit lugn, ingen har väl orkat något.
Jag är ju sjuk fortfarande och något deppig.. som vanligt när hösten kommer, skit!

nehe, nu ska jag åka och se på hockey :)

/We are coming for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0