Något deprimerande..

-Pedanten som skriver-
Det händer allt för mycket här på Gotland,
men efter i lördags har jag och Fistfucked inte haft jätte kul, eller?
IDIOTER har varit vårat största samtalsämne och ja, det har blivit en hel del snack.
Jag älskar min Fistfucked trots alla konstiga sexupplevelser och sånt.

Nu är jag även sjuk som ett svin, ligger här och nyser, hostar och tycker allmänt synd om mig själv.
Men det kanske jag har rätt att göra med tanke på allt.
nehe nu ska jag sluta vara deprimerande...
Jag säger bara en sak från både mig och Fistfucked.. IDIOT!
Vi är trötta på idioter..!!

/We are coming for you.

Kommentarer
Postat av: Fistfucked

Kan de bara dö?

2008-09-25 @ 15:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0