Sex på gotland funkar inte!!! KONSTATERAT.

Hej, B.P här.
Länge sen sist, men jag känner nu att jag har något viktigt att dela med mej av!
Vi har ju alla hört att fistfucked inte får något bra sex på ön, men det får tamefaan inte jag heller!!!!! eller förresten - bra är det väl, men faan inte fulländat! Nu ska ni få höra om eländet:

Jag (bp) bjöd hem en söt liten pojke på 19vårar till min enkla lilla stuga. Vi spelar massa roliga spel och kollar på film, och sen leder så att säga det ena till det andra (kli på ryggen är alltid en bra start!). Väl framme vid "den stora händelsen" så visar det sej att den är väldigt stor. Hahaha.
Hur som helst så börjar akten och allt fungerar JÄVLIGT bra tills...... Jag får ett akut kiss-behov och går till den såkallade toaletten. Väl där upptäcker jag att jag tydligen fått ett tidigt besök av mens-fen. KANONKUL.
Så hela kalaset blir inställt tills vidare. Som tur är kommer den söta lilla pojken vara i krokarna ett litet tag till ;) Så det här är förhoppningsvis inte sista gången.
Tiden går och klockan är i skrivande stund lååångt över midnatt (04.25). Den söta lilla pojken och jag ska nu vara vakna hela natten. Helt utan SEX och helt utan SPRIT. FYFAAN vilken kväll/natt.

Better luck next time.




/we are coming for you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0